U passageru di l'autobus automaticu di HPCM002 Contate a camera cù u software GPS
1. Controller (cumprese GPRS, GPS, processatore, cavi è altri accessori)

U controller hè adupratu inseme cù e 4d cammeras per combina l'infurmazioni di u passageru di u passageru cù e stazioni. U controller pò realizà u pusizioni di sassaggio di Satellite GPS / Beidou, è carricà e statistiche in tempu reale di u numeru di i passageri U controller pò ancu generà automaticamente i rapporti di u flussu di u passageru è l'infurmazioni in tempu reale nantu à u numeru di passageri nantu à a linea attuale.
In u casu di segnali GPS debule, u controller pò realizà a simulazione inerziale è genera i registri di stazione basatu nantu à a sequenza di a stazione è di stazione di stazione.
U controller hà spaziu cache di cache di cache in crotunità, chì pò continuà à mantene 3.000 registri di cache quandu a reta hè disconnecente.
Descrizzione per u Controller
Nome | Descrizzione | |
1 | SD | Slot di carta sd |
2 | USB | Interfaccia USB 2.0 |
3 | Serratura | LOCK MODULE Cabin-porta |
4 | Cabina porta | Chiudi è apre a cabina- a cima o in bassu |
5 | IR | Controllu remoto riceve luce di induzione |
6 | Pwr | L'indicatore di l'ingressu di l'ingressu di l'ingressu hè sempre annantu, lampeghja: perdita video |
7 | GPS | Light GPS Indicator Light: constantemente nantu à a pusizione GPS, lampendu indica a pusizione falluta |
8 | Rec | Luci video: lampi durante a registrazione, NOT RECORDING: Sempre è micca lampu. |
9 | Net | Light Netw: U Sistema Registratori cun successu è u servitore stà, altrimenti lampi |
Dimensione per u controller


Stallazione per u Controller è u passageru di u passageru 3D


Dui passageri 3D passageri installati in un autobus



2. U passageru di u passageru 3D

Aduprendu a tecnulugia di visione di Vision Binocular (equipatu di e duie camere indipendenti), a camera di u passageru 3D pò furnisce una suluzione di counting di u Business High-Precisione.
Aduprendu algoritmi ergonomici, a camera di u passageru 3D pò catturà l'imàgine in tempu reale è identificà i miri di passageri. Camera di contrapente di 3D passageri ponu ancu trincienti in contru à u muvimentu di u muvimentu di i passaghjeri, dunque per acquistà cuntà precisatu di u numeru di passivi chì surtite è da l'autobus.
Vantaghji per a camera di u passageru 3D
* Installazione faciule, modalità di debugging di un buttone.
* Sustene l'installazione in ogni angulu di u 180 °.
* Algoritmu anti-ragazzo, forte adattazione ambientale.
* Funzione di correzione di algoritm, angle advvaci a lente è l'infurmazioni di a lunghezza focali, permettenu una certu inclinazione da a direzione orizontale.
* Pò esse stallatu secondu u numeru di porte, cù una forte portabilità è scalabilità.
* U statutu di u switch di porta hè adupratu cum'è cundizione di cuntà, è cuntendu di dati è di cuntà in tempu reale hè recullatu quandu a porta hè aperta; Cuntate si ferma quandu a porta hè chjusa.
* Ùn hè micca affettata da l'ombra umana, l'ombre, stagioni, luce esterna, a luce infrared cumminà di notte, è a precisione hè u listessu.
* L'accuratezza di u conta ùn hè micca affettata da a forma di passenger, culore di capelli, cappellu, sculf, culore di vestiti, ecc.
* L'accuratezza di u cuntu ùn hè micca affettata da i passageri chì passanu fiancu, attraversà, i passageri chì blucconu u passaghju, etc.
* L'altezza di destinazione pò esse limitata à i bagaglii di u filtru di i passageri.
* Equipatu di a pruduzzione di u signale di video analogicu, u monitoraghju in tempu remoto pò esse rializatu à traversu u mdvr in bordu.
I paràmetri tecnichi per a camera di u passageru 3D
Paràmetru | Descrizzione | |
Potenza | DC9 ~ 36v | Permettenu fluttuazione di tensione di 15% |
CONBICULU | 3.6w | U cunsumu media di u putere |
Sistema | Operazione Lingua | Cinese / Inglese / spagnolu |
Interfaccia di Operazione | Metudu di cunfigurazione di C / S Operza | |
RAZZA DI ARICCIAZIONE | 98% | |
Interfaccia esternu | Interfaccia RS485 | Personalizà a tarifa di Baud è ID, sustegnu a reta di unità Multi |
Interfaccia Rs232 | Personalizà a tarifa baud | |
Rj45 | Equipamentu di Debuging, Trasmissione di u Protocolu HTTP | |
OUTUDA VIDELE | Standard pal è ntsc | |
Temperatura di travagliu | -35 ℃ ~ 70 ℃ | In un ambiente ben ventilatu |
Temperatura di almacamentu | -40 ~ 85 ℃ | In un ambiente ben ventilatu |
Media senza difettu | Mtbf | Più di 5000 ore |
Altezza di installazione càmera | 1.9 ~ 2.4m (Lunghezza di u Cable Standard: 1 Meter, a porta di a porta di a porta 3 metri, o persunalizati secondu i bisogni di u cliente) | |
Illuminazione ambientale
| 0,001LUX (ambiente scuru) ~ 100KLUX (diretto diretto diretto), nisun bisognu di l'illuminazione supplementaria, è a precisione ùn hè micca affettata da illuminazione ambientale. | |
Grade sismicu | Incuntrà u QC National National QC / T 413 "Equipaggio basici per l'equipaggiu elettricu automobili" | |
Cumpatibilità Elettromagnetica | Incuntrà u QC National National QC / T 413 "Equipaggio basici per l'equipaggiu elettricu automobili" | |
Prutezzione di radiazione | Scuprite en 62471: Assicurazione di foto biologica Foto di Lamp d'e Lampada è Sistemi Lampe " | |
Livellu di prutezzione | Incontra IP43 (completamente a prova di polvera, integru di spray anti-acqua) | |
Dissipà u calore | Disipa di calore strutturale passiva | |
Sensore maghjina | 1/4 pc1030 cmos | |
OUTUDA VIDELE | Output video Composite, 75ω 1vp-P bnc | |
Signale à u ratio di noise | > 48DB | |
Shutter | 1 / 50-1 / 80000 (Seconda), 1 / 60-1 / 80000 (Seconda) | |
Equilibriu biancu | Equilibriu biancu automaticu | |
Gode | Control di guadagnu automaticu | |
Chiarità orizzontale | 700 linii di tv | |
Pesciu | ≤0.6kg | |
Grade impermeable | Tipu incroor: IP43, Tipu Outdoor: IP65 | |
Dimensione | 178mm * 65mm * 58mm |
3. HPCPS PASSITALE DI PIAZZA PIAZZA SOFTWARE SOFTWARAMENTU PIAZZA
U prugrammu adopts bs architettura, pò esse implementatu privatu, è hà funzioni di gestione per l'imprese operatie, veiculi, rotte. È u software sustene l'operazione multi-utente.
E lingue di u software dispunibule sò Cinese, inglese è spagnolu.
Versione inglese per u software di u passageru

Versión in español del software di contador de pasajeros de autobususes

Piattaforma di Software per u sistema di cuntattu di u passageru

Situazione di u flussu di u passageru è l'autobus
U prugrammu pò vede l'indicazioni in cima è in u veiculu di una sucità specificata, rotta specificata, è u tempu specificatu. U prugrammu pò visualizà u flussu di u passageru è fora di l'autobus in ogni stazione in diverse grafiche è mostranu dati detallati per ogni stazione.

Statistiche nantu à u numeru di passageri chì si mettenu è fora di l'autobus in porte diffirenti

Situazione di u Flussu di u passageru à i periodi di tempu diversu
U software pò riassà a distribuzione di u passageru di tutti i veiculi in tutte e stazioni lungo a linea completa, chì furnisce per u supportu di ottima è calzessi di opmazione.

Pudemu ancu persunalizà u prugrammu per voi basatu nantu à i vostri bisogni.
4. Imballaggio di u produttu è l'accessorii per u sistema di cuntattu di u passageru di HPCM002

